De la Revolución al populismo y del populismo a la revolución

El próximo jueves 15 de marzo participo en el seminario organizado por el Departamento de Filosofía de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), “De la Revolució al Populisme i del Populisme a la Revolució”, que coordinan Begonya Saez y Oriol Farrés, sección dedicada a la figura del líder carismático. Será en el Museu Etnològic (Passeig Santa Madrona, 16 – Barcelona), de 10.30 a 13.00. Más información pinchando aquí.

Este es el programa de la sesión del 15 de marzo:

10:30h Retrospectiva a càrrec de Begonya Saez Tajafuerce i Oriol Farrés
10:40 h Intervenció des de la història de les idees; El hombre mediocre, el genio y las multitudes, a càrrec de Patrice Vermeren (U Paris 8)
11:20 h Intervenció des de la filosofia política: El líder carismático: la productividad social del nombre, a càrrec d’Antonio Gómez Villar (universitat de Barcelona)
12:00 h Intervenció des de la sociologia i el feminisme: És possible pensar un lideratge feminista? a càrrec de Núria Alcaraz Coca
12:40 h Reflexions finals

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s